Kundeklage
Ønsker du å klage på våre finanstjenester? Vennligst fyll ut skjemaet nedenfor slik at vi kan behandle din klagesak. Hvis du ikke ønsker å benytte skjemaet, finner du vår kontaktinformasjon her.
For å kunne gjøre en helhetlig vurdering av kundens klage, bør den inneholde så mye relevant informasjon som mulig.
Her er noen forslag til hva som bør med:
- En fullstendig beskrivelse av klagen
- Dato og tid for hendelsen
- Spesifikke detaljer om hva som gikk galt
Send kundeklage
Samtykke:
Formålet med skjemaet over er å la deg sende inn din klagesak.
Du gir ved å fylle ut og sende inn skjemaet ditt samtykke til at SpareBank 1 SMN kan behandle (herunder samle inn, oppbevare, slette og anonymisere) opplysninger om deg for bruk til overstående formål.
SpareBank 1 SMN kan via dette skjemaet behandle følgende kategorier av personopplysninger om deg: Alminnelige personopplysninger (Navn, epostadresse, ipadresse, tidspunkt for når du avgir dine svar. Samtykket kan til enhver tid tilbakekalles, og dine personopplysninger vil ikke lenger blir behandlet for bruk til overstående formål.
Dersom du velger å trekke tilbake ditt samtykke, påvirker det ikke lovligheten av behandlingen av dine personopplysninger frem til tidspunktet for tilbaketrekningen, på bakgrunn av tidligere meddelt samtykke. Hvis du trekker tilbake ditt samtykke har det altså først virkning fra dette tidspunktet.
SpareBank 1 SMN vil kun oppbevare data så lenge det er nødvendig for å oppfylle formålet med datainnsamlingen, og etter dette vil dataene bli slettet eller anonymisert. Du kan trekke tilbake samtykke ditt ved å kontakte banken på tlf. 915 07300.
For mer informasjon om hvordan SpareBank 1 SMN behandler dine personopplysninger, se personvernerklæring på https://www.sparebank1.no/nb/smn/om-oss/personvern.html
Husk at du aldri må oppgi passord, pin-koder, konto- eller fødselsnummer i spørreundersøkelser eller skjemaer!
